Oferta / Wkładki ortopedyczne

INDYWIDUALNE WKŁADKI ORTOPEDYCZNE - NOWE TECHNOLOGIE

Jeśli problemy z narządem ruchu dotykają Ciebie i Twoich bliskich, warto określić ich przyczynę i podjąć środki zaradcze. Nie dotyczy to tylko dzieci w wieku rozwojowym i osób starszych. Przyczynami problemów może być wiele czynników.
Ból stóp, kolan, bioder czy kręgosłupa może być wynikiem wad budowy stóp, urazów sportowych, chorób i powikłań typu „stopa cukrzycowa”, przebytych zabiegów ortopedycznych a nawet noszenia butów na wysokim obcasie.

Indywidualne wkładki ortopedyczne wskazane są również dla osób aktywnie uprawiających sporty. Lekarze medycyny sportowej zalecają wkładki dla lepszej kontroli i stabilizacji stóp podczas przeciążeń. Nawet najlepsze obuwie nie jest od razu idealnie dopasowane do stopy sportowca i tylko profesjonalnie wykonana wkładka może to zapewnić.

Technika ortopedyczna, dzięki zastosowaniu podoskopii i platform do diagnostyki komputerowej obciążeń dynamicznych stóp oraz zestawów do wykonywania indywidualnych wkładek termoformowalnych, stwarza warunki do szybkiego zaopatrzenia pacjenta.

wkładki ortopedyczne

Właściwie wyposażona pracownia ortopedyczna na podstawie diagnozy lekarskiej zapewnia szybkie rozpoznanie problemu i wykonanie na poczekaniu nawet bardzo spersonalizowanych wkładek ortopedycznych. Cały proces składa się z kilku etapów:

1. oceny stanu stóp przy użyciu podoskopu – badanie statyczne,
    2. badanie dynamiczne na platformie komputerowej – ocena obciążeń stóp w ruchu,
    3. wykonanie dedykowanych wkładek termoformowalnych.

Przeciętnie proces w pracowni trwa około godziny. W warunkach ambulatoryjnych może trwać dłużej i być podzielony na etapy: zebranie danych (badanie) i wstępne przygotowanie wkładek oraz ostateczne dopasowanie ich w pracowni.
Po 6 tygodniach zalecana jest wizyta kontrolna weryfikująca zasadność korekt i ewentualną modyfikację wkładek. /Jan.

wkładki ortopedyczne

Gotowe wkładki ortopedyczne które korygujemy i dopasowujemy do obuwia

Dobór wkładek
Na podstawie badania podoskopowego lub plantokonturograficznego stóp, wykonujemy wkładki ortopedyczne metodą termoplastyczną lub z wycisków w piance poliuretanowej na podstawie których wykonane są gipsowe odlewy stóp pacjenta. Następnie formujemy termoplastycznie projekt wkładki. Indywidualny dobór wkładek pozwala uwzględnić potrzeby naszych małych i dużych Pacjentów oraz dobranie najbardziej efektywnej wkładki np:

• wkładki na płaskostopie poprzeczne
  • wkładki korytkowe
  • wkładki supinujące, pronujące
  • wkładki z odciążeniem pięty
  • wkładki damskie metatarsalne
  • wkładki amortyzująco
  • odciążające
  • wkładki dla osób chorych na cukrzycę

Realizujemy zalecenia lekarzy ortopedów. Wykonujemy wkładki dla dzieci oraz dorosłych:

• w leczeniu wad stóp u dzieci: (stopy płaskie, płasko - koślawe, stopy szpotawe, kolana koślawe, stopy przywiedzione itp.)
  • w leczeniu wad stóp oraz zmniejszające dolegliwości bólowe u osób dorosłych: (bóle stóp, bóle przodostopia, ostrogi piętowe itp.)
  • wkładki na stopy “cukrzycowe” - dla diabetyków oraz osób z dużymi zmianami zwyrodnieniowymi i reumatoidalnymi stóp.

Serwis wkładek
W trakcie użytkowania naszych wkładek zapewniamy serwis zaopatrzenia. Usługa ta obejmuje drobne korekty noszonych wkładek (sklejenie, dopasowanie wkładek do obuwia Klienta) itp.

BADANIA PODOSKOPOWE

Wykonanie wkładek ortopedycznych poprzedza ocena stóp, przy użyciu podoskopu.
Urządzenie to służy do statycznej i dynamicznej oceny budowy stopy Badanie jest proste, nieinwazyjne, skuteczne oraz atrakcyjne szczególnie dla dzieci. Ocena kształtu stopy, jej funkcji w trakcie obciążania dostarcza cennych informacji potrzebnych do wykonania indywidualnego zaopatrzenia.

Badanie kontrolne
Badania kontrolne są niezbędne. Pozwalają na monitorowanie i ocenę postępów leczenia oraz weryfikację kondycji noszonego zaopatrzenia. Termin kontroli jest uzależniony od rodzaju zaopatrzenia, wieku Pacjenta oraz celów terapeutycznych.

-Pracownia OrtoProt w Świebodzinie ul. Łąki Zamkowe 12  tel. 68 458 0550 od poniedziałku do czwartku.
-Sklepy ortopedyczne w Zielonej Górze ul. Wyszyńskiego 99 pok. 21, oraz ul.Wazów 6a nr telefonu 68 420 0031

Realizujemy zlecenia Narodowego Funduszu Zdrowia na zaopatrzenie: protetyka kończyn, proteza uda, proteza podudzia, proteza nogi, proteza ręki, protezy kończyn, protezy nóg, protezy modularne, ortezy AFO, DAFO, KAFO, gorsety ortopedyczne, buty ortopedyczne ORTOPED.

• POLECAMY

Kot w butachPolecamy 2BEZPŁATNE BADANIE PODOSKOPOWE, BUTY ORTOPEDYCZNE